Reklamace a vrácení

1. Záruční doba

  • Na veškeré zboží zakoupené na našem e-shopu poskytujeme záruční dobu 24 měsíců ode dne převzetí zboží.
  • Spolu s reklamovaným zbožím je třeba zaslat:
    • číslo objednávky nebo kopii faktury,
    • popis závady a jak se projevuje

 

2. Jak reklamaci uplatnit

  • Zboží je nutné zaslat dobře zabalené, čisté a kompletní na naší adresu
  • Zboží neposílejte na dobírku – takové zásilky nepřebíráme.
  • Ke každé objednávce přikládáme děkovnou kartičku, která zároveň slouží jako reklamační štítek. Prosíme, přiložte tuto vyplněnou kartičku k reklamovanému nebo vrácenému zboží – pomůže nám to rychleji identifikovat vaši objednávku a urychlit vyřízení.
  • Také je možné využít náš reklamační formulář.

 

3. Lhůta pro vyřízení reklamace

  • Reklamaci vyřídíme nejpozději do 30 kalendářních dnů od doručení zboží k nám. O výsledku vás budeme informovat e-mailem nebo telefonicky.

 

4. Možnosti vyřízení reklamace

       Pokud je reklamace oprávněná, máte právo:

  • na opravu zboží,
  • na výměnu za nové zboží,
  • na přiměřenou slevu z ceny,
  • nebo na vrácení peněz (v případě podstatné vady nebo pokud nelze vadu odstranit).

 

5. Odstoupení od smlouvy (vrácení zboží)

  • Spotřebitel má právo do 14 dnů od převzetí zboží odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.
  • Zboží je nutné zaslat zpět na naši adresu.

       Kupující však nemůže odstoupit od smlouvy u zboží, které bylo upraveno podle jeho přání nebo pro jeho osobu (například zakázková výroba, úprava apod.).

 

6. Náklady na dopravu při vrácení zboží

  • Náklady na zaslání zboží k vrácení hradí zákazník.

 

7. Omezení odpovědnosti za vady

  • Prodávající neodpovídá za škody vyplývající z provozu produktů, jejich funkčních vlastností a za škody způsobené neodborným nebo nevhodným používáním zboží.
  • Stejně tak nenese odpovědnost za škody vzniklé chybnou manipulací nebo mechanickým poškozením.
  • Na vady tohoto původu se nevztahuje poskytnutá záruka.

 

8. Kdy reklamaci nelze uznat

  • Reklamaci nelze uznat v případě:
    • běžného opotřebení výrobku,
    • poškození nesprávným používáním, nevhodnou údržbou nebo praním v rozporu s pokyny výrobce,
    • mechanického poškození nebo úmyslného zásahu.
    • reklamace se nevztahuje na poškození zipů vzniklé mechanickým působením, nesprávným používáním nebo běžným opotřebením. U oblečení je třeba dbát na šetrné zacházení se zipy

 

Balíček zasílejte na:

Dětské oblečení FANTOM
Nerudova 1273, Vrchlabí, 543 01

(možnost poslání na výdejnu Zásilkovny na totožné adrese)

 

Reklamace zboží-formulář ke stažení (.doc): zde
Reklamace zboží-formulář ke stažení (.pdf): zde

Přihlásit se

Heslo jsem zapomněl

Jsem tu poprvé a chci se registrovat